2014. március 18., kedd

43.fejezet: Epilógus

Zene (FONTOS)

Sziasztok!
Nos, a zárófejezet után meghoztam az epilógust. Sokáig gondolkoztam azon, hogy vázlatosan írjam-e meg, mi lett kivel hat év múlva, vagy esetleg úgy, mint egy rendes részt. Úgy hiszem jobb úgy, ha mindegyik egyszerre. Hivatalosan is ez a Just a Girl utolsó része. Nagyon szépen köszönöm, hogy eddig velem voltatok! 
U.i.: Ez egyáltalán nem lesz hosszú rész, sajnálom. És bevallom, a végén elsírtam magam. Szó szerint. Nekem is nehéz megválni a történettől.
Jó olvasást!
Puszi: HadleyM.

Hat év múlva, London
(Író szemszöge)

Hogy kivel mi is lett hat év eltelte után? Nos, a One Direction 2017-ben feloszlott, a fiúk pedig összeköltöztek a barátnőikkel. Vegyük Őket sorra:
Rebecca és Harry: Beccát felvették a londoni egyetemre, így Harry sosem volt távol tőle, kivéve a turnékon. Volt köztük néhány vita, de azokat hamar kiheverték. Jelenleg együtt élnek Manchester-ben, és gyermeket várnak. Az esküvőt még csak tervezgetik, de még nincs rá idejük.

Nelly és Niall: Nelly Amerikába járt egyetemre. Niall nem sokszor volt vele, de amint lett egy kis szabadideje, rögtön repült hozzá, vagy ketten utaztak lazítani. Ma már boldog házasok, gyereket terveznek. Nelly híres stylest lett, Niall pedig mindenben támogatja. A mai napig imádják egymást és Londonban élnek.

Maya
Leila és Zayn: Leila Magyarországon maradt, a Műszaki Egyetemen. Ma már mérnök, az egyik legjobb. Zayn mindig meglátogatta. 2015-ben született egy kislányuk, aki ma már négy éves. Zayn-nek kevés ideje jutott rá a turnék miatt, de megoldották. A lányuk a Maya nevet kapta. Floridában élnek, Lei szinte semmit sem komolyodott, viszont Zayn elmondása szerint remek anya.

Rocky és Liam: Rocky nem járt egyetemre, fodrász lett. Liam 2016-ban megkérte a kezét, rá fél évre meg is volt az esküvő. Most van egy másfél éves kisfiuk, akit talán még egymásnál is jobban szeretnek. Magyarországon élnek, azon belül pedig Balatonfüreden. Liam meg is tanult magyarul.

Abbey és Louis: Abbey elvégezte az egyetemet, egy remek diplomát szerzett, most pedig Hollywood-ban producer, ahol Louis-val is élnek. Nagyon szeretik egymást, még sosem veszekedtek és az esküvőt is tervezik.

David és Lori: David Szlovákiába járt egyetemre, ott ismerkedett meg Lorival, teljes nevén: Loretta. A srác teljesen felnőtt lett, eltűntek a hülyeségei, Lorit elvette feleségül és egy autócégnél dolgozik. Jelenleg Bécsben élnek, ketten.

Bern és Candice : Bern abbahagyta az egyetemet, főiskolára jelentkezett, ahova fel is vették. Ma már színésznek tanul, ugyanis az idők során kiderült, hogy nagyon tehetséges. Barátnője várandós, Los Angelesben élnek.

Rich és Jess: Rich nem járt egyetemre, csak főiskolára. Ott ismerte meg mostani menyasszonyát, Jessicát. Rio de Janeiro-ban élnek, van három kutyájuk és egy macskájuk. A fiú továbbra is az a poénos idióta, csak már fontosabbnak tartja a családját a vicceknél. Jelenleg asztalosként dolgozik.

Georgh és Savannah: Georgh Párizsba járt egyetemre, Ő végzett a legjobban. A diplomaosztón találkozott Savannah-val, kivel lassan egy éve együtt vannak, és összeköltöztek. Georgh most egy híres számítástechnikus.

Zoli bácsi és Kate: Remekül megvannak, a kislányuk immár 6 éves, most kezdi az iskolát Londonban. Kate egy irodában dolgozik újságíróként, Zoli bácsi pedig továbbra is tanít.

Rebecca szemszöge

Hihetetlen, hogy már hat év eltelt. Annyira furcsa, hogy felnőttek vagyunk. Legutóbb még csak kis kamaszok voltunk. Most meg már legtöbbünknek gyereke van. 
- Szívem, kész vagy? - mosolygott rám Harry, majd közelebb lépve megsimította a hasam és nyomott egy csókot ajkaimra. - Indulnunk kéne, ha még ma oda akarunk érni Londonba - kacsintott rám, majd kezeit összekulcsolta az enyémekkel és elindultunk a bejárat felé. Miután bezártuk az ajtót, beszálltunk a kocsiba és elindultunk. Az út hosszú volt, a felét el is aludtam, a többiben pedig beszélgettünk. - Nem vagy rosszul? Megálljunk? - nézett rám aggódva a barátom, de én megnyugtattam, hogy remekül vagyok. Még hasam nem nagyon van, mivel csak a harmadik hónap végén vagyok. Viszont annyira aranyos, Harry jobban aggódik, mint én. Pedig pont, hogy nekem kéne. Én tökéletesen nyugodt vagyok. Még van hat hónapom. 
Candice
Egy óra múlva megérkeztünk Londonba, a régi házhoz, ahol még tizennyolc évesen laktunk. Ahogy láttam, a többiek már itt voltak. Kiszálltunk a kocsiból, majd elindultunk a bejárat felé. Bekopogtunk és megvártuk, míg valaki ajtót nyit. 
- Jézusom - sikított fel Leila, majd olyan szorosan ölelt magához, hogy félek, a babát is összenyomta. Harry is kapott egy szoros ölelést. - Annyira hiányoztatok már! - ölelt meg engem még egyszer.
- Anya, apu eltűnt - jelent meg drága barátnőm mellett egy gyönyörű kislány.
- Akkor menj és keresd meg. Szólj nekik, hogy itt van Harry bácsi és Becca néni - terelte el Mayát, majd behívott minket. Aranyos kislánya van! A nappaliban ott tömörült mindenki, és mikor megláttak minket, egyszerre pattantak fel és mindenkitől kaptunk egy nagy ölelést. 
- Én is, én is - rángatta meg gyengéden a pólóm alját Maya, mire mosolyogva leguggoltam hozzá és Őt is megöleltem. Eddig csak képekről láttam, de élőben egész más. Tisztán lerí róla, hogy kik a szülei. 
- Szia, Becca - jött elő Zoli bácsi. Te jó ég, mennyit változott!
- Csókolom - üdvözöltem. Mindenkin végig futtattam a szemem, elképesztő, hogy mennyit változtak. Mindenkivel váltottunk pár szót, Bern még Candice-ről is mutatott képet. Biztos aranyos lány. Én leginkább a fiúkon lepődtem meg nagyon. Érettek lettek. Haladunk. 
- Jól van, mi már mindent elmeséltünk. Most ti jöttök - ült le izgatottan Abbey, majd mi is helyet foglaltunk az egyik kanapén. Azon a kanapén, ahonnan először megláttuk személyesen az 1D-t. Huh. Régen volt. - Várj! Ne is! Kitalálom: terhes vagy? - ugrált a helyén, én pedig teljesen elvörösödtem.
- Igen - mondta helyettem Harry is. Mindenki gratulált, aztán szóvá is tették, hogy azon lepődnének meg, ha nem lennék terhes, mert biztos annyit csináljuk, mint tizenkilenc évesen. Köszi.
- Hé! Kicsik is vannak - bökte oldalba Leila Nelly-t. Tényleg, ha már a kicsiknél tartunk...
- Zoli bácsi, hol van a lánya? - bukott ki belőlem a kérdés, mire a volt tanárom elmosolyodott és behívta. Egy korához képest magas és barna hajú kislány lépett be az ajtón, majd egyenesen Zoli bácsi karjaiba vetette magát.
- Ő itt Joanna - mutatta be nekünk a kis tündért. Mindegyikünk megcsodálta a kicsit, majd Harry-vel elmentünk egy kicsit sétálni. Elmentünk rengeteg ismerős helyen, köztük a stadion előtt is, ahol engem felhívtak a színpadra. Az emléken mosolyognom kellett. Ezt Harold is észrevette. Kezemet elengedte, majd derekamnál fogva húzott magához. Homlokomra adott egy puszit, majd így folytattuk utunkat a nagy semmibe.

Happy End

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése